Opvang

In hetzelfde gebouw verzorgt Stichting Kinderopvang Roermond verschillende soorten opvang; peuteropvang, voorschoolse opvang en naschoolse opvang. De opvang sluit aan op de lestijden van de school.

Soort                                               Dagen                                              Tijden
Peuteropvang                Maandag tot en met vrijdag           8:15 uur tot 12:15 uur
Voorschoolse opvang  Maandag, dinsdag, donderdag       7:30 uur tot 8:15 uur
Naschoolse opvang      Maandag, dinsdag, donderdag      14:00 uur tot 18:30 uur

Opvang op woensdag en vrijdag is ook mogelijk, maar op een andere locatie. Heeft u hier behoefte aan, dan kunt u dit kenbaar maken bij SKR. Ook dat kan door onderstaande formulier in te vullen.

• Opvang regelen